rahseparhagh rahseparhagh .

rahseparhagh

قتل 2 مرد در قالیشویی منطقه قلعه نو / دست و پاهای آنها بسته شده بود!

حوادث رکنا: جسد 2 مرد افغان که با ضربات چاقو در یک قالیشویی به قتل رسیده بودند پیدا شد.

قتل 2 مرد در قالیشویی منطقه قلعه نو / دست و پاهای آنها بسته شده بود!

قتل 2 مرد در تهران رقم خورد. در این پرونده قتل 2 مرد افغان کشته شدند و بررسی ها نشان از آن داشت که 2 مرد افغان در منطقه قلعه نو با ضربات چاقو به قتل رسیده اند. در صحنه قتل دست و پاهای 2 مرد افغان بسته شده بود و هیچ آثار سرقتی در صحنه قتل وجود نداشت.

مقالات بیشتر:قالیشویی فرجام

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 6:30 دقیقه عصر سه شنبه 9 شهریور ماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری 211 قلعه نو در جریان قتل 2 مرد افغان در کارگاه قالیشویی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.

ماموران با حضور در قالیشویی با جسد 2 مرد افغان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات میدانی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در بررسی صحنه جرم پی بردند که 2 مرد افغان با ضربات چاقو به قتل رسیدند و عاملان جنایت دست و پاهای 2 مرد افغان را نیز بسته بودند.

بررسی صحنه جرم هیچ نشانه ای از سرقت در قالیشویی نداشت و کارآگاهان احتمال می دهند این قتل بخاطر یک اختلاف صورت گرفته باشد.

بنا بر این گزارش، بازپرس دشتبان در این مرحله دستور داد تا جسد 2 مرد افغان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت خونین در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

مقالات دیگر:بهترین متخصص زنان و زایمان تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۴:۲۳ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)