rahseparhagh rahseparhagh .

rahseparhagh

نظافت دفاتر گوگل با ربات‌هاي چند وظيفه‌اي

ربات‌هاي جديد شركت گوگل، براي مرتب كردن دفاتر گوگل استفاده مي‌شوند، اين ربات‌ها بخشي از پروژه شركت گوگل براي ايجاد يك ماشين همه منظوره است كه قادر است در طول روز به انسان‌ها كمك كند.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

ربات‌هاي جديد شركت گوگل، براي مرتب كردن دفاتر گوگل استفاده مي‌شوند، اين ربات‌ها بخشي از پروژه شركت گوگل براي ايجاد يك ماشين همه منظوره است كه قادر است در طول روز به انسان‌ها كمك كند.

به گزارش سرويس آي تي و فناوري انتخاب به نقل از ورج، ساخت رباتي كه بتواند يك ميز را پاك كند و دري را باز كند بسيار پيش پا افتاده به نظر مي‌رسد، اما طبق يك پروژه تحت نظارت شركت مادر گوگل، آلفابت، اين در واقع يك پيشرفت بزرگ است كه ممكن است راه را براي روبات‌هاي همه منظوره كه قادر به كمك به انسان در طول روز هستند هموار كند.

بيشتر بخوانيد:قاليشويي در ازگل

تصور كنيد يك ربات پيشخدمت مقرون به صرفه داريد كه مي‌تواند خانه شما را مرتب كند يا از سالمندان مراقبت كند. اين چيزي است كه Everyday Robots، يك پروژه تحت نظارت آلفابت، سعي در ايجاد آن دارد.

در روز جمعه، تيم پشتيبان اين پروژه، گزارش داد كه نمونه اوليه ربات‌هاي آن ها، اكنون به اندازه كافي هوشمند است، كه به طور مستقل در دفاتر گوگل در كاليفرنيا كار كنند.

اما شايد مهم‌تر از همه چيز، اين است كه، ربات‌ها مي‌توانند ياد بگيرند كه اين ربات ها، نه يك وظيفه، بلكه وظايف مختلفي را انجام دهند. هانس پيتر بروندمو، مدير ارشد اين پروژه مي‌نويسد: «همان رباتي كه زباله‌ها را مرتب مي‌كند، اكنون مي‌تواند به يك افزونه براي پاك كردن ميز‌ها مجهز شود و از همان افزونه استفاده كند كه فنجان‌ها را بردارد يا در‌ها را باز كند».

هدف اين تيم ايجاد ربات‌هايي است كه مي‌توانند ياد بگيرند و نيازي به برنامه‌ريزي مكرر ماشين‌ها براي يك كار خاص در شرايط خاص را از بين ببرند. براي رسيدن به اين هدف، تيم بر الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني تكيه كرده است كه مي‌تواند شامل آموزش ربات براي رسيدن به هدف مورد نظر با انجام شبيه‌سازي‌هاي آزمون و خطا باشد.

اين رويكرد مي‌تواند زمان لازم براي آموزش يك ربات را به شدت كاهش دهد. در سال ۲۰۱۶، زماني كه از شبيه‌سازي استفاده نمي‌كرديم و از پيكربندي آزمايشگاهي كوچكي از ربات‌هاي صنعتي براي يادگيري نحوه گرفتن اشياي كوچك مانند اسباب‌بازي‌ها، كليد‌ها و وسايل روزمره خانگي استفاده مي‌كرديم، معادل چهار ماه طول مي‌كشيد تا يك ربات بتواند ياد بگيرد كه چگونه يك درك ساده را با نرخ موفقيت ۷۵ درصد انجام دهد. امروزه، يك ربات تنها ياد مي‌گيرد كه چگونه يك كار پيچيده مانند باز كردن در‌ها را با نرخ موفقيت ۹۰ درصد با كمتر از يك روز يادگيري در دنياي واقعي انجام دهد.

براي آموزش بهتر ربات ها، اين تيم اكنون قصد دارد استفاده از آن‌ها را در سراسر دفاتر گوگل در منطقه سانفرانسيسكو گسترش دهد.

مقالات ديگر:وكيل پايه يك دادگستري در اروميه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۶:۵۵ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)

خوشه فرش كردستان به دنبال دستيابي به بازار آمريكاي شمالي است

عامل خوشه فرش كردستان مهمترين دستاورد اين خوشه در استان را تلاش براي حضور در بازار آمريكاي شمالي اعلام كرد و گفت: ۷۰ درصد فرش دستباف دنيا در آمريكاي شمالي به فروش مي رسد لذا وقتي در اين بازار حضور پيدا كنيم موفق خواهيم شد.

عامل خوشه فرش كردستان مهمترين دستاورد اين خوشه در استان را تلاش براي حضور در بازار آمريكاي شمالي اعلام كرد و گفت: ۷۰ درصد فرش دستباف دنيا در آمريكاي شمالي به فروش مي رسد لذا وقتي در اين بازار حضور پيدا كنيم موفق خواهيم شد.

به گزارش زريان موكريان؛ رحمت الله علاقبندان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا  با اشاره به اينكه مطالعه شناختي خوشه فرش در استان به اتمام رسيده و وارد برنامه عمل آن شدند، اظهار داشت: برنامه عمل، خروجي مطالعه شناختي خواهد بود كه در آن اولويت ها مشخص مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه پياده سازي هر خوشه سه سال زمان مي برد، افزود: در سال اول فاز مطالعات شناختي خوشه فرش، وضعيت خوشه در سطح بين المللي، ملي و منطقه اي به صورت عميق بررسي مي شود.

عامل خوشه فرش كردستان از ديگر برنامه هاي خوشه فرش را تهيه نقشه صادرات فرش و برگزاري استارتاپي در اين حوزه خواند و يادآور شد: در راستاي برنامه هاي خوشه هم اوايل آبان امسال يك تور صنعتي به نمايشگاهي در دبي داشتيم.

علاقبندان اضافه كرد: از اين خوشه نبايد انتظار رفع مشكلاتي هم چون بيمه بافندگان فرش را داشت چراكه چنين امري در حيطه رسالت آن نيست و اين موضوع بايد در سطح كشور حل و فصل شود.

وي از ديگر برنامه هاي خوشه را ايجاد خانه خلاق فرش دانست و افزود: رايزني هاي لازم با اداره كل ميراث فرهنگي استان انجام شده و سرمايه گذار اين كار هم تعيين شده است ولي هنوز كار شروع نشده است.

مقالات بيشتر:قاليشويي سعادت آباد

عامل خوشه فرش كردستان با بيان اينكه پيگيري ثبت برند جهاني فرش سنندج و بيجار را هم در برنامه دارند، گفت: هزينه مورد نياز اين برنامه هم از طريق خوشه فرش تامين شده و بزودي اين مهم اتفاق مي افتد.

علاقبندان تجهيز مركز آموزش فرش و راه اندازي سايتي در حوزه طراحي فرش را هم از ديگر اقدامات مدنظر خوشه فرش در استان خواند و افزود: فعالان و افراد شناخته شده صنعت فرش استان برشوري اطلاع رساني هم تهيه مي كنند.

وي در ارتباط با كارخانه نخ ريسي كه يكي از حلقه هاي مهم توليد فرش است و در اين استان وجود ندارد، اظهار داشت: احداث كارخانه نخ ريسي نياز به سرمايه گذاري كلان دارد ولي اگر سرمايه گذاري در اين راستا اعلام آمادگي كند از او حمايت مي كنيم.

عامل خوشه فرش كردستان با بيان اينكه كارهاي مربوط به خوشه توسعه اي و تسهيل گري است، ادامه داد: تاكنون ۱۴ خوشه فرش در كشور اجرايي شده است كه با توجه به اينكه هر كدام در حوزه جغرافيايي متفاوتي بودند به دليل وجود فرهنگ و زيرساخت هاي مختلف، اولويت هاي آنها نيز يكسان نبوده ولي امكان دارد دستاوردهاي مشتركي حاصل شده باشد.

 

 تاكنون در كردستان ۲ خوشه صنعتي طيور و مصالح ساختماني توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي استان به سرانجام رسيده و خوشه فرش هم در حال اجرا است.

خوشه صنعتي عبارت است از مجموعه اي همگن از صنايع كه در مناطق جغرافيايي به سبب وجود مزيت هاي خاص و يا سرمايه هاي قوام يافته اجتماعي هم چون فن و مهارت با اهداف اقتصادي شكل گرفته و همكاري توام با رقابت با يكديگر دارند.

مقالات ديگر:مركز توانبخشي سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۱۶ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)

يو پي اس

يو پي اس

شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بيش از 10 سال سابقه و فعاليت در زمينه هاي مختلف برق و الكتريك به همراه پرسنلي مجرب و كارآزموده توانسته در خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان محترم توفيق حاصل نمايد.

عمده فعاليت هاي اين شركت در ارائه ي  انواع يو پي اس (UPS) ، باتري (با برندهاي مختلف)، امور پسيو و تابلو برق  به بخش هاي مختلف صنعتي  و خدماتي و  مشاوره فني رايگان ميباشد.

دستاوردهاي اين شركت همانا مشترياني هستند كه رضايت كامل را از خدمات ما داشته اند و اين را بزرگترين دستاورد خود ميدانيم و همه همت خود را در جهت رضايت و جلب نظر مشتريان متعددي از جمله بانك ها - صنايع پتروشيمي - بيمارستان ها و گروه هاي خودرو سازي و نيز ساير ادارات دولتي و فعالان در بخش خصوصي بكار گرفته ايم و خوشبختانه دراين راستا توفيقات خوبي حاصل گرديده است

ضمنا اين شركت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش  از امكان و توانايي سرويس و تعميرات كاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوي مشتريان گرامي ميباشد.

جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

يو پي اس چيست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

يو پي اس چيست؟ / Uninterruptible Power Supply يا به عبارت مختصر يو پي اس (UPS) ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است. UPS يك منبع تغذيه الكترونيكي است كه كارعمده آن ، تامين توان مورد نياز بار مصرفي بدون وقفه مي باشد.به عبارت ديگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژي ذخيره شده در باتري ، برق مورد نياز تجهيزات مصرف كننده را تامين مي نمايد. سيستم يو پي اس بين برق شهري و دستگاه مصرف كننده قرار ميگيرد كه اضافه بر تنظيم برق شبكه و تثبيت آن مانع از نفوذ نويز و اختلالات شبكه به تجهيزات حساس مصرف كننده مي شود .

 يو پي ااس

 

يو پي اس ها چند نوع اند:

دسته بندي يو پي اس ها غالباً در سه قسمت انجام مي شود.

يو پي اس آفلاين (OFF LINE)

اين دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جايگزين فعال مي شوند.

 

يو پي اس آنلاين (ON LINE)

در شرايط طبيعي، تأمين خروجي در اين نوع UPS ها پس از تصحيح ورودي يعني پاك سازي ورودي از نويز و احياناً سطح ولتاژ وروديانجام مي پذيرد. تنها در مواقعي همچون بروز نقص فني ،OVER LOAD يا افزايش خارج از رنج دما، يو پي اس به مد BYPASS مي رود.

 

 

يو پي اس لاين اينتراكتيو (LINE INTERACTIVE)

در شرايط عادي اين UPS ها ورودي از طريق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل مي شود در اين هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل كرده و در نهايت از همين طريق خروجي AC تأمين مي شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها داراي توان هاي مختلفي مي باشند كه نسبت به ميزان توان بار مصرفي , محاسبه و طراحي مي گردد كه معمولا توان اين دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده مي شود. كه شكل هاي متداول بازار به اين صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA مي باشد .

 

 

انواع يو پي اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهاي تك فاز و سه فاز با برند هاي معتبر اروپايي ، آمريكايي و آسيايي را دارا مي باشد.

باتري يو پي اس
باتري يو پي اس نيكل-كادميوم از برندهاي معتبر باتري يو پي اس مي باشد. (انواع باتري اروپايي، كره اي، ژاپني، چيني، تايواني، ويتنام، ايراني)

استابلايزر
به دلايل مختلف، ولتاژ توزيع انرژي ثابت باقي نمي‌ماند و نوسانات قابل‌توجهي را در مقدار اسمي نشان مي‌دهد

اصول كار يك UPS
اصول كار يك UPS در ساده ترين ساختار خود به اين شكل  است كه بار در حالت معمول از ورودي AC تغذيه مي كند و همزمان با يكسوسازي ورودي AC توسط شارژر و تبديل آن به جريان DC باتري را شارژ مي كند. بلافاصله در صورت اينكه ورودي AC قطع  شودو يا نا مناسب تشخيص داده شود، INVENTER  با تبديل ولتاژ DC باتري به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در كار تامين مي كند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها داراي تكنولوژي  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  مي باشند.
 
استابلايزر يا تثبيت كننده ي ولتاژ چيست؟

تثبيت كننده ولتاژ يا استابلايزر دستگاهي الكترونيكي همانگونه كه از اسمش معلوم است تضمين كننده يك جريان بدون نوسان است كه اين موضوع و استفاده از ترانس استابلايزر باعث مي شود تا وسيله برقي بواسطه نواسانات جريان الكترونيكي آسيبي نبيند.

كاربردهاي استابلايزر ولتاژ به نياز هر خانه‌اي بدل شده است. هم‌اكنون انواع متفاوتي از استابلايرهاي ولتاژ براي كاربردها و با كارايي‌هاي متفاوت موجود است. پيشرفت‌هاي اخير تكنولوژي مانند چيپ‌هاي ميكروپروسسور و تجهيزات الكترونيك قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلايزر تغيير كند. اكنون اين دستگاه‌ها تمام اتوماتيك، هوشمند و به همراه بسياري كارايي ديگر هستند. همچنين واكنش فوق‌العاده سريعي به نوسانات ولتاژ نشان مي‌دهند و به كاربر خود اين قابليت را مي‌دهند تا ولتاژ مورد نياز خود را از راه دور تنظيم كنند.

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به خاطر نوسانات برق شهري دستگاه هاي برقي شما آسيب ديده و يا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هيچ كدام از لوازم برقي شما نسوخته است ، انسان خوش شانسي بوده ايد.

 

استابلايزر ولتاژ چيست؟ چرا به آن نياز داريم؟
استابلايزر ولتاژ يك دستگاه الكتريكي است كه صرف نظر از هر تغيير يا نوساني در ورودي يك ولتاژ ثابت را در پايانه‌هاي خروجي خود به بار مي‌رساند.

هدف اصلي استابلايزر ولتاژ حفاظت از تجهيزات الكتريكي يا الكترونيكي مانند تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و... در مقابل خسارت احتمالي از نوسانات ولتاژ مي‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتيباني 24 ساعته شركت بهين تجهيز ماهور

 
 
مشاوره رايگان
شما در هر زمان از شبانه روز كه نياز به مشاوره داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد

 
 
تامين انواع يو پي اس
ارائه دهنده انواع يو پي اس ، برق اضطراري، باتري، استابلايزر و….

 
 
خدمات يو پي اس
امكان ارائه خدمات به كليه يو پي اس هاي موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراري
داراي سبد كامل محصولات برق اضطراري( يوپي اس و … )مي باشد.

 
جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: يو پي اس، خريد يو پي اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۱۲ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)

يو پي اس

بهين يو پي اس
 

شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بيش از 10 سال سابقه و فعاليت در زمينه هاي مختلف برق و الكتريك به همراه پرسنلي مجرب و كارآزموده توانسته در خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان محترم توفيق حاصل نمايد.

عمده فعاليت هاي اين شركت در ارائه ي  انواع يو پي اس (UPS) ، باتري (با برندهاي مختلف)، امور پسيو و تابلو برق  به بخش هاي مختلف صنعتي  و خدماتي و  مشاوره فني رايگان ميباشد.

دستاوردهاي اين شركت همانا مشترياني هستند كه رضايت كامل را از خدمات ما داشته اند و اين را بزرگترين دستاورد خود ميدانيم و همه همت خود را در جهت رضايت و جلب نظر مشتريان متعددي از جمله بانك ها - صنايع پتروشيمي - بيمارستان ها و گروه هاي خودرو سازي و نيز ساير ادارات دولتي و فعالان در بخش خصوصي بكار گرفته ايم و خوشبختانه دراين راستا توفيقات خوبي حاصل گرديده است

ضمنا اين شركت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش  از امكان و توانايي سرويس و تعميرات كاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوي مشتريان گرامي ميباشد.

جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

يو پي اس چيست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

يو پي اس چيست؟ / Uninterruptible Power Supply يا به عبارت مختصر يو پي اس (UPS) ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است. UPS يك منبع تغذيه الكترونيكي است كه كارعمده آن ، تامين توان مورد نياز بار مصرفي بدون وقفه مي باشد.به عبارت ديگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژي ذخيره شده در باتري ، برق مورد نياز تجهيزات مصرف كننده را تامين مي نمايد. سيستم يو پي اس بين برق شهري و دستگاه مصرف كننده قرار ميگيرد كه اضافه بر تنظيم برق شبكه و تثبيت آن مانع از نفوذ نويز و اختلالات شبكه به تجهيزات حساس مصرف كننده مي شود .

 يو پي ااس

 

يو پي اس ها چند نوع اند:

دسته بندي يو پي اس ها غالباً در سه قسمت انجام مي شود.

يو پي اس آفلاين (OFF LINE)

اين دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جايگزين فعال مي شوند.

 

يو پي اس آنلاين (ON LINE)

در شرايط طبيعي، تأمين خروجي در اين نوع UPS ها پس از تصحيح ورودي يعني پاك سازي ورودي از نويز و احياناً سطح ولتاژ وروديانجام مي پذيرد. تنها در مواقعي همچون بروز نقص فني ،OVER LOAD يا افزايش خارج از رنج دما، يو پي اس به مد BYPASS مي رود.

 

 

يو پي اس لاين اينتراكتيو (LINE INTERACTIVE)

در شرايط عادي اين UPS ها ورودي از طريق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل مي شود در اين هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل كرده و در نهايت از همين طريق خروجي AC تأمين مي شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها داراي توان هاي مختلفي مي باشند كه نسبت به ميزان توان بار مصرفي , محاسبه و طراحي مي گردد كه معمولا توان اين دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده مي شود. كه شكل هاي متداول بازار به اين صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA مي باشد .

 

 

انواع يو پي اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهاي تك فاز و سه فاز با برند هاي معتبر اروپايي ، آمريكايي و آسيايي را دارا مي باشد.

باتري يو پي اس
باتري يو پي اس نيكل-كادميوم از برندهاي معتبر باتري يو پي اس مي باشد. (انواع باتري اروپايي، كره اي، ژاپني، چيني، تايواني، ويتنام، ايراني)

استابلايزر
به دلايل مختلف، ولتاژ توزيع انرژي ثابت باقي نمي‌ماند و نوسانات قابل‌توجهي را در مقدار اسمي نشان مي‌دهد

اصول كار يك UPS
اصول كار يك UPS در ساده ترين ساختار خود به اين شكل  است كه بار در حالت معمول از ورودي AC تغذيه مي كند و همزمان با يكسوسازي ورودي AC توسط شارژر و تبديل آن به جريان DC باتري را شارژ مي كند. بلافاصله در صورت اينكه ورودي AC قطع  شودو يا نا مناسب تشخيص داده شود، INVENTER  با تبديل ولتاژ DC باتري به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در كار تامين مي كند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها داراي تكنولوژي  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  مي باشند.
 
استابلايزر يا تثبيت كننده ي ولتاژ چيست؟

تثبيت كننده ولتاژ يا استابلايزر دستگاهي الكترونيكي همانگونه كه از اسمش معلوم است تضمين كننده يك جريان بدون نوسان است كه اين موضوع و استفاده از ترانس استابلايزر باعث مي شود تا وسيله برقي بواسطه نواسانات جريان الكترونيكي آسيبي نبيند.

كاربردهاي استابلايزر ولتاژ به نياز هر خانه‌اي بدل شده است. هم‌اكنون انواع متفاوتي از استابلايرهاي ولتاژ براي كاربردها و با كارايي‌هاي متفاوت موجود است. پيشرفت‌هاي اخير تكنولوژي مانند چيپ‌هاي ميكروپروسسور و تجهيزات الكترونيك قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلايزر تغيير كند. اكنون اين دستگاه‌ها تمام اتوماتيك، هوشمند و به همراه بسياري كارايي ديگر هستند. همچنين واكنش فوق‌العاده سريعي به نوسانات ولتاژ نشان مي‌دهند و به كاربر خود اين قابليت را مي‌دهند تا ولتاژ مورد نياز خود را از راه دور تنظيم كنند.

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به خاطر نوسانات برق شهري دستگاه هاي برقي شما آسيب ديده و يا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هيچ كدام از لوازم برقي شما نسوخته است ، انسان خوش شانسي بوده ايد.

 

استابلايزر ولتاژ چيست؟ چرا به آن نياز داريم؟
استابلايزر ولتاژ يك دستگاه الكتريكي است كه صرف نظر از هر تغيير يا نوساني در ورودي يك ولتاژ ثابت را در پايانه‌هاي خروجي خود به بار مي‌رساند.

هدف اصلي استابلايزر ولتاژ حفاظت از تجهيزات الكتريكي يا الكترونيكي مانند تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و... در مقابل خسارت احتمالي از نوسانات ولتاژ مي‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتيباني 24 ساعته شركت بهين تجهيز ماهور

 
 
مشاوره رايگان
شما در هر زمان از شبانه روز كه نياز به مشاوره داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد

 
 
تامين انواع يو پي اس
ارائه دهنده انواع يو پي اس ، برق اضطراري، باتري، استابلايزر و….

 
 
خدمات يو پي اس
امكان ارائه خدمات به كليه يو پي اس هاي موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراري
داراي سبد كامل محصولات برق اضطراري( يوپي اس و … )مي باشد.

 
جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: يو پي اس، خريد يو پي اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۱۴ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)

راه نجات بازار فرش، تحريك تقاضاست

 

بادام برجاه گفت: امروز براي نجات بازار فرش، بايد براي تقاضاي داخلي و صادركننده تسهيلاتي قائل شويم تا بازار تحريك شود و در اين صورت صادرات رونق مي گيرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي راديو گفت‌وگو، سيدعلي آل احمد، عضو هيئت مديره اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان فرش دستباف كشور با برنامه «صبح و گفتگو» در مورد بازار فرش دستباف مصاحبه تلفني كرد.

آل احمد گفت: ارزش دلاري حجم صادرات فرش حدود 400 ميليون دلار و در سال 97 با اعلام تعهد برگشت ارز و تحريم فرش دستباف به حدود 238 ميليون دلار رسيد؛ همچنين در سال 98، صادرات به 70 ميليون دلار و در سال 99 به 60 ميليون دلار رسيد و پيش بيني مي شود در سال 1400 به بيش از 50 ميليون دلار نرسد.

مقالات ديگر:قاليشويي اكباتان

وي افزود: هيچ خبر دقيقي مبني بر برداشتن تحريم فرش به دست نرسيده و هيچ خريدار آمريكايي اقدامي براي ورود به بازار خريد نكرده اند.

عضو هيئت مديره اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان فرش دستباف كشور همچنين در مورد بازار داخلي فرش دستباف اظهار كرد: در بخش توليد كه سرمايه گذار براساس اميد به آينده ورود مي كند، بازار ترمز كرده و توليدكنندگان توليد خود را تا 50 درصد كاهش داده اند همچنين در تقاضاي خارجي نيز، فرش هايي كه در شبكه توزيع خارجي قرار مي گرفت، به دليل تعهد برگشت ارز و كرونا جابجايي فرش حذف شد و بازارهاي هدف با فرش هاي رقيب پر شد.

سياست گذاري غلط موجب اُفت بازار فرش شد

همچنين علي بادام برجاه، فعال حوزه فرش گفت: در كنار توليد سنتي فرش دستباف، مجموعه هاي بسيار قوي در كشور هستند كه با رعايت ضوابطي كه نيازمند بازاريابي بين المللي است فرش هاي دستباف را مبتني بر بازارهاي جهاني توليد مي كنند.

بادام برجاه افزود: تقريبا از اوايل انقلاب، تحريم فرش از سمت آمريكا بوده و مسئله جديدي نيست كه توسط فعالان فرش اين موضوع حل شده بود اما برخي سياست گذاري هاي غلط داخلي موجب اُفت بازار فرش شد.

وي با اشاره به هزينه 80 درصدي توليد فرش صادر شده اظهار كرد: امروز براي نجات بازار فرش، بايد تقاضا را تحريك كنيم؛ بايد براي تقاضاي داخلي و صادركننده تسهيلاتي قائل شويم تا بازار تحريك شود و در اين صورت صادرات رونق مي گيرد.

با تبليغات مناسب مي توان رونق را به بازار فرش دستباف برگرداند

اين فعال حوزه فرش عدم اطلاع رساني در حوزه فرش را از جمله مشكلات داخلي دانست و ادامه داد: مي توان با 4 ميليون تومان يك فرش زيباي عشايري بجاي فرش هاي چند صد ميليوني براي منزل تهيه كرد اما عدم اطلاع رساني به جامعه و عدم ايجاد ارتباط تنگاتنگ بين بدنه فرش دستباف با جامعه موجب شده فرهنگ استفاده از اين فرش از بين برود در حالي كه با تبليغات مي توان بازار جذابي در داخل باش

بادام برجاه ضمن اشاره به تفاوت توليدكنندگان فرش هاي ماشيني و دستبافت تشريح كرد: توليدكننده فرش دستباف خرد است و صادركننده آن بسيار ضعيف شده است.

وي همچنين با بيان اينكه ضريب پوشش شبكه ايران كالا در كشور چندان بالا نيست يادآور شد: اطلاع رساني ها بايد عام باشد و در ديد همگان قرار گيرد.

مقالات بيشتر:وكيل در پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۱۳ توسط:rahseparhagh موضوع: نظرات (0)